Fujifilm kiest voor HRG

15 januari, 2018

Fujifilm heeft voor het internationale corporate travel management bedrijf Hogg Robinson Group (HRG) gekozen om de komende jaren hun zakenreizen te verzorgen.

De Japanse multinational Fujifilm is ‘s werelds grootste producent van fotografische en beeldverwerkende producten, variërend van verrekijkers, filmmateriaal voor radiodiagnostiek en medische systemen, inktsoorten, lenzen etc.

Als haar partner op het gebied van travel management levert HRG een op maat gesneden reisprogramma in de EMEA regio om zowel aan de mondiale als lokale wensen van Fujifilm tegemoet komen.

Met aansturing vanuit Nederland zullen Fujifilm en HRG de verschillende onderdelen van het reisprogramma verder consolideren, sturen op nog betere naleving van het reisbeleid en het bieden van een integraal boekingskanaal met een optimaal aanbod van tarieven, inclusief die van aanbieders buiten de GDS.