HRG focust op Travel Risk Management door intensievere samenwerking met International SOS

13 maart, 2017

HRG is blij met International SOS als preferred partner. International SOS is toonaangevend op het gebied van internationale zorg, medische hulp, veiligheidsdiensten, risicoplanning en noodhulp.

De vernieuwde samenwerkingsovereenkomst biedt HRG klanten de mogelijkheid om voorafgaand aan een reis het beste advies te krijgen evenals medische- en/of veiligheidsbijstand tijdens een reis. HRG klanten, die van de International SOS-diensten gebruik willen maken, kunnen dus uit een breed scala van online tools kiezen om de risico’s voor hun reizende werknemers te beheren door o.a. betere reisvoorbereiding, de naleving van afspraken, verbeterde communicatie en het traceren van reizigers.

John Harvey, Group Marketing Director bij Hogg Robinson Group zegt als reactie op de nieuwe overeenkomst: “We werkten reeds goed samen met International SOS en door deze nieuwe samenwerkingsovereenkomst kunnen wij gezamenlijke klanten verbeterde data en diensten omtrent gezondheid en veiligheid aanbieden.”

Wendy Stachowiak, Vice President van Global Travel Industry bij International SOS voegt hieraan toe: “We zijn zeer verheugd dat HRG toegetreden is tot het International SOS Travel Partnership programma. Met verbeterde data, producten van wereldklasse en nieuwe technologieën zijn wij samen in staat om huidige en toekomstige gezamenlijke klanten van markt-leidende oplossingen te voorzien op het gebied van Health Risk & Travel Risk Management.”

Computer key orange - 24/7 support with headphone icon