Hogg Robinson Group koopt Online Travel Innovator eWings.com

31 mei, 2017

Hogg Robinson Group kondigt aan een overeenkomst te hebben gesloten om het innoverende, next-generation online zakenreisbureau eWings.com over te nemen. De koop zal begin juni rond zijn.

Het Duitse eWings.com staat vooral digitaal sterk: het biedt zijn klanten oplossingen om online snel en makkelijk zakenreizen te boeken. Het achterliggende, betaalbare servicemodel maakt hun dienstverlening geschikt voor kleine bedrijven, die een vereenvoudigde digitale dienst wensen.

Bill Brindle, CIO van Hogg Robinson Group, licht toe: “eWings.com biedt ons een ontwikkelde onlineoplossing, evenals een geweldige nieuwe technologie die goed aansluit bij onze eigen technologieën. Naast een spannende, nieuwe aanpak om snel en gemakkelijk zakenreizen te boeken, biedt eWings.com ons extra toegang tot het MKB-segment.

Er zal geen onmiddellijke wijziging voor klanten, partners en medewerkers zijn. Het is voor ons belangrijk dat eWings.com en HRG goed samenwerken om technologische mogelijkheden en voordelen voor de klant te ontplooien.”